Selamat Datang Ke Blog Otai_Junior Dot Com... Selamat Datang Ke Blog Otai_Junior Dot Com... Selamat Datang Ke Blog Otai_Junior Dot Com... Selamat Datang Ke Blog Otai_Junior Dot Com

Wednesday 2 May 2012

FASA 2B FC vs EMAS 2 UNITED


Masa aku bgtaw bapak aku tentang friendly macth dgn Fasa 2B besok, bapak aku angguk jer mcm x kesah, ala yg lepas2 pn aku g sendiri jer gan kawan2 nek basikal- kalu ada lawan game gan taman2 lain sekitar  lokasi kami ,  plan sendiri2 jer.....


 Tapi,  kali  ini, lain sket.........

Bila jer Mr Basir ayah afiq dtg pg tadi, gtaw ayah aku , pasal game kitaorang ni nak lawan Fasa 2B ptg nanti, Ada perubahan sket , ayah aku jer tiba2 dtg tempat kitaorang gah training...ayah aku arahkan semua player dtg umah aku skang juga berkumpol, En faizal ayah danail pn dtg juga, wah, rupa2nyer ayah aku dalam diam2 dh  panggil mr Burn coach Manjung United...rupanyer, En. Haji , En. muzam ada gak En Amin..ermmm...kami rasa exited sgt,


Aku amik nama pemain2 yg senior & junior daftar, yg x penah dtg training pon ada gak.....bapak   aku nak beli jersey la..wah ..kawan2 aku dr tadi yg diam,  tetiba jer bersorak gembira... waktu pendaftaran berasak-asak sumer datang nak join..tapi ingt ek, ni under 12 tahun jer...hi..hi..hi . Mr Burn janji akan adakan sessi latihan bagi   memantapkan skil & fizikal . Mr faizal lantik Aiman sebagai Team Capt.





Setelah pergi beberapa kedai termasuk soping center, masalahnya x da baju yg sama dlm kuantiti yg banyak (15 helai gan baju keeper skali) at last Mr burn pilih baju liverpol campor2 paten dia- biru le ...x pa le asal ada..kolor apa gaknyer  jersey yang mantap ...mcm MU ..merah myala

Janji jam 4  berkumpol kat umah aku, jam 345 kawan2 aku dh dtg berduyun2, y x sempat daftar merayu nak join skali, x pa ikut jadi suporter jer... punye le axited diorang ..kah..kah
yg best masa Mr burn serahkn jersey ..berebut2 pilih saiz..aku memang dah gol keeper  jersey khas wah dgn nike glove...pad lagi mantap




Jam 1630 kami pn bertolak 3 buah kenderaan sarat dgn penyokong2 fanatik...tekejut .. bila sampai...di lokasi, kami disambut dengan layanan yang sangat mesara penguna, dasat tu diorang prepare..siap dgn pa system..catering ..macam ada game besor jer ramai para penyokong   dan player yg seragam-mesti dh lame tgu nih..  Tima kasih la banyak-banyak Mr jasni dan warga Fasa 2B..kami rasa hepi  sangat dgn semanggat setiakawan yg di tunjukan oleh pasukan korang , tu yang kena sampai 4- 1..hi hi..bagi kredit kat korang gak...oleh
terbaeek...exited sgt mase nih..


Penghulu dan Mr Jasni Tabik la sama lu...good conduct...

agak2 korang bper gol ble sumbat r..

apa tengok2

ermm, gol keepr 13 tahun x pa ke ....bos
Mr Jasnim memang kelakor dan spoting..tabik la, memang patut la boleh jadi  motivator, kerana mengunakan kaedah motivated yang berkesan dalam games ni..caya la
provide gn catering beb..

jauh pandangan tu penghulu....

Add caption



erm...terbang duduk

grand stand ada gak..

handal diorang ni sumer
cover...cover....

amekk kaww....

acah jer...nk penalti kick

nti la korang dtg tempat aku...

lek lar...baru 4 jer..

Add caption


boleh di teruskan lagi aktvt yang sihat macam ni..

1 comment:

  1. kalah tmpat lwn xpe...tp mesti menang tmpt sendiri...GO EMAS UNITEDDDD !!!!!!!

    ReplyDelete